Центр надання адміністративних послуг
опубліковано 10 квітня 2019 року о 14:15

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Графік роботи:

Понеділок – з 8.00 до 17.00

Вівторок – з 8.00 до 17.00

Середа – з 8.00 до 20.00

Четвер – з 8.00 до 17.00

П'ятниця – з 8.00 до 17.00

Вихідні дні: Субота, Неділя

т.067-652-02-05

Email: CNAPnovool@i.ua

Супермаркет послуг

Мобільний офіс ЦНАП

Комфортні для кожного

До місцевого ЦНАП

Флешмоби

_______________________________________________________________________________________________


 Нормативні акти


5 сесія VІІІ скликання від 25.03.2021 р.

*Про затвердження Переліку адміністративних послуг, які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області

53 сесія VII скликання від 20.08.2020 р.

*Про втрату чинності рішення сільської ради «Про затвердження Регламенту центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області» № 1234-15/VII від 30 листопада 2016 року

*Про затвердження Регламенту відділу «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області

*Про затвердження Переліку адміністративних послуг, які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області, безпосередньо структурними підрозділами та посадовими особами апарату Виконавчого комітету Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області



52 сесія VІІ скликання від 23.07.2020 р.

*Про затвердження Положення про відділ «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області

*Про затвердження графіку роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області

*Про затвердження Порядку надання адміністративних послуг, які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області віддалено за допомогою мобільного кейсу

*Про затвердження Переліку адміністративних послуг, які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг» та безпосередньо структурними підрозділами апарату Виконавчого комітету Новоолександрівської сільської ради Дніпровського  району Дніпропетровської області

____________________________________________________________________________________________________

*Про затвердження Регламенту центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області

*Про доповнення Переліків адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг та безпосередньо структурними підрозділами апарату Виконавчого комітету Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області

*Про затвердження Переліків адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг та безпосередньо структурними підрозділами апарату Виконавчого комітету Новоолександрівської сільської ради

ПОЛОЖЕННЯ про центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Новоолександрівської сільської ради .docx

_____________________________________________________________________________

Інформація про діяльність Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області станом на 19.06.2019 року ( II квартал)

Кількість звернень до ЦНАП – 6 075;

Всього через ЦНАП  - 1 862;

По лінії ДМС:

  • Вклеювання до паспорта фотокартки ро досягненні певного віку – 37;
  • Оформлення та видача біометричних паспортних документів

          – ID картка – 61;

                - Закордонний   – 334;

По лінії реєстрації місця проживання осіб:

  • реєстрація місця проживання – 273;
  • зняття з реєстрації – 126;
  • довідка про реєстрацію місця проживання 149;
  • кількість винесених постанов про адміністративне правопорушення за ст.ст.197,198 КУпАП – 20;

Довідка про склад сім'ї – 4 213.

_________________________________________________________________________________________

Інформація про діяльність Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області станом на 18.03.2019 року ( I квартал)

Кількість звернень до ЦНАП – 1780;

Всього через ЦНАП  - 878;

По лінії ДМС:

  • Вклеювання до паспорта фотокартки ро досягненні певного віку – 19;
  • Оформлення та видача біометричних паспортних документів

          – ID картка – 22;

          - Закордонний   – 176;

По лінії реєстрації місця проживання осіб:

  • реєстрація місця проживання – 111;
  • зняття з реєстрації – 40;
  • довідка про реєстрацію місця проживання 51;
  • кількість винесених постанов про адміністративне правопорушення за ст.ст.197,198 КУпАП – 7;
  • Довідка про склад сім'ї – 1850.

_____________________________________________________________________________

Запровадження нової послуги в ЦНАП виконавчого комітету .pptx

_____________________________________________________________________________

Інформаційні картки адміністративних послуг

Інформаційна картка № 1

Інформаційна картка № 2

Інформаційна картка № 3

Інформаційна картка № 4

Інформаційна картка № 5

Інформаційна картка № 6

Інформаційна картка № 7

Інформаційна картка № 8

Інформаційна картка № 9

Інформаційна картка № 10

Інформаційна картка № 11

Інформаційна картка № 12

Інформаційна картка № 13

Інформаційна картка № 14

Інформаційна картка № 15

Інформаційна картка № 16

Інформаційна картка № 17

Інформаційна картка № 18

Інформаційна картка № 19

Інформаційна картка № 20

Інформаційна картка № 21

Інформаційна картка № 22

Інформаційна картка № 23

Інформаційна картка № 24

Інформаційна картка № 25

Інформаційна картка № 26

Інформаційна картка № 27

Інформаційна картка № 28

Інформаційна картка № 29

Інформаційна картка № 30

Інформаційна картка № 31

Інформаційна картка № 32

Інформаційна картка № 33

Інформаційна картка № 34

Інформаційна картка № 35

Інформаційна картка № 36

Інформаційна картка № 37

Інформаційна картка № 38

Інформаційна картка № 39

Інформаційна картка № 40

Інформаційна картка № 41

Інформаційна картка № 42

Інформаційна картка № 43

Інформаційна картка № 44

Інформаційна картка № 45

Інформаційна картка № 46

Інформаційна картка № 47

Інформаційна картка № 48

Інформаційна картка № 49

Інформаційна картка № 50

Інформаційна картка № 51

Інформаційна картка № 52

Інформаційна картка № 53

Інформаційна картка № 54

Інформаційна картка № 55

Інформаційна картка № 56

Інформаційна картка № 57

Інформаційна картка № 58

Інформаційна картка № 59

Інформаційна картка № 60

Інформаційна картка № 61

Інформаційна картка № 62

Інформаційна картка № 63

Інформаційна картка № 64

Інформаційна картка № 65

Інформаційна картка № 66

Інформаційна картка № 67

Інформаційна картка № 68

Інформаційна картка № 69

Інформаційна картка № 70

Інформаційна картка № 71

Інформаційна картка № 72

Інформаційна картка № 73

Інформаційна картка № 74

Інформаційна картка № 75

Інформаційна картка № 76

Інформаційна картка № 77

Інформаційна картка № 78

Інформаційна картка № 79

Інформаційна картка № 80

Інформаційна картка № 81

Інформаційна картка № 82

Інформаційна картка № 83

Інформаційна картка № 84

Інформаційна картка № 85

Інформаційна картка № 86

Інформаційна картка № 87

Інформаційна картка № 88

Інформаційна картка № 89

Інформаційна картка № 90

Інформаційна картка № 91

Інформаційна картка № 92

Інформаційна картка № 93

Інформаційна картка № 94

Інформаційна картка № 95

Інформаційна картка № 96

Інформаційна картка № 97

Інформаційна картка № 98

Інформаційна картка № 99

Інформаційна картка № 100

Інформаційна картка № 101

Інформаційна картка № 102

Інформаційна картка № 103

Інформаційна картка № 104

Інформаційна картка № 104 реєстрація народження

Інформаційна картка № 105

Інформаційна картка № 105 реєстрація шлюбу

Інформаційна картка № 106

Інформаційна картка № 106 реєстрація смерті

Інформаційна картка № 107

Інформаційна картка № 108

Інформаційна картка № 109

Інформаційна картка № 110

Інформаційна картка № 111

Інформаційна картка № 112

Інформаційна картка № 113

Інформаційна картка № 114

Інформаційна картка № 115

Інформаційна картка № 119

Інформаційна картка № 120

Інформаційна картка № 121

Інформаційна картка № 122

Інформаційна картка № 123

Інформаційна картка № 124

Інформаційна картка № 125








Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux