Волоська амбулаторія
опубліковано 28 серпня 2018 року о 16:12

Волоська амбулаторія

 Волоська амбулаторія загальної практики сімейної медицини комунального закладу «Центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги» Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області»

Адреса: 52043, Дніпропетровська область, Дніпровський район, с. Волоське, вул. Поштова, 2


В.О. Завідувача амбулаторії: Корзунова Софія Дмитрівна

Графік прийому завідувача ВОЛОСЬКОЇ АЗПСМ

Понеділок 8.00-12.00

Середа 8.00-12.00

П′ятниця 8.00-12.00

Прийом проводиться у приміщенні, за адресою, Дніпровська область, Дніпровський район ,село Волоське вул. Поштова 2.

Графік

Роботи ВОЛОСЬКОЇ АЗПСМ 

ДНІ ПРИЙОМУ

ГОДИНИ

РОБОТИ

 

ВИКОНАННЯ РОБОТИ

ПОНЕДІЛОК
08-00 -12-00
12-00 -15-00
15-00 -19-00
ПРИЙОМ ХВОРИХ
РОБОТА З ДОКУМЕНТАЦІЕЮ
РОБОТА НА ДІЛЬНИЦІ
ВІВТОРОК
08-00 -12-00
12-00 -15-00
15-00 -19-00
ПРИЙОМ ХВОРИХ РОБОТА З ДОКУМЕНТАЦІЕЮ
РОБОТА НА ДІЛЬНИЦІ
СЕРЕДА
08-00 -12-00
12-00 -15-00
15-00 -19-00
ПРИЙОМ ХВОРИХ РОБОТА З ДОКУМЕНТАЦІЕЮ
РОБОТА НА ДІЛЬНИЦІ
ЧЕТВЕРГ
08-00 -12-00
12-00 -15-00
15-00 -19-00
ПРИЙОМ ХВОРИХ РОБОТА З ДОКУМЕНТАЦІЕЮ
РОБОТА НА ДІЛЬНИЦІ
ПЯТНИЦА
08-00 -12-00
12-00 -15-00
15-00 -19-00
ПРИЙОМ ХВОРИХ РОБОТА З ДОКУМЕНТАЦІЕЮ
РОБОТА НА ДІЛЬНИЦІ
СУБОТА
08-00 -11-00
11-00 -13-00
ПРИЙОМ ХВОРИХ
РОБОТА ЗДОКУМЕНТАМИ
НЕДІЛЯ
ВИХІДНИЙ
ВИХІДНИЙ

Прийом проводиться у приміщенні, за адресою, Дніпровська область, Дніпровський район , село Волоське вул. Поштова 2.

Телефон гарячої лінії

КНП «Центр первинної медичної допомоги

Новоолександрівської сільської ради»

(056) 719-92-01

Віддаленість від ДЦРЛ, районної лікарні № 1 – 55 км

Під’їздні шляхи : тверде покриття (асфальт)

Денний стаціонар, кількість ліжок – 2

Площа району обслуговування (кв. м), радіус – 12 км

Кількість обслуговуючого населення – 1687

Економіка району обслуговування (кількість промислових підприємств різної діяльності) – немає

Лікувально – профілактична структура району (аптек, дитячих садочків, шкіл) дитячий садок –1

Транспорт:

Автомобіль УАЗ 3962 

Амбулаторне відділення 

Характеристика приміщення, території, реєстратури, підсобних служб. і. т.д.

Амбулаторія розташована в окремому пристосованому приміщенні.

В амбулаторії є наступні кабінети: сімейного лікаря, стоматологічний, маніпуляційний, щеплювальний, фізіотерапевтичний, денний стаціонар на 2 ліжка.

Наявність фізіотерапевтичної апаратури та її використання:

УВЧ

Ампліпульс

Небулайзер

Електрофорез

Кварц

Денний стаціонар

Кількість ліжок: 2

Забезпечення денного стаціонару в повному обсязі м’яким інвентарем, меблями, устаткуванням.

Структура Волоської АЗПСМ

1.Завідувач АЗПСМ

2.Лікар ЗПСМ

3.Медична сестра

4.Фізіотерапевтичний кабінет

5.Оглядовий кабінет

6.Кабінет щеплень

7.Процедурний кабінет

8.Стоматологічний кабінет

9.Реєстратура

Перелік діагностичних обстежень що виконуються в Волоській АЗПСМ 

1.Збір анамнезу, проведення загального огляду, аускультації, перкусії, пальпації по органах та системах.

2.Вимірювання артеріального тиску на верхніх та нижніх кінцівках.

3.Запис ЕКГ та оцінка результатів.

4.Огляд порожнини рота за допомогою дзеркала, зонду, пінцету.

5.Проведення зовнішнього огляду ока, рухливість ока, визначення положення ока в орбіті; визначення зорових функцій: гострота зору, поле зору.

6.Визначення очного тиску: тонометрія транспальпебральним тонометром, пальпаторний метод.

7.Проведення зовнішнього огляду та ендоскопічного дослідження ЛОР-органів: передня риноскопія, пальцеве обстеження носоглотки, фарингоскопія, непряма ларингоскопія, отоскопія, визначення дихальної та нюхової функції носа.

8.Проведення зовнішнього та внутрішнього акушерського обстеження, передлежання плоду, оцінка серцебиття плоду.

9.Взяття мазків з піхви та шийки матки, огляд та пальпація молочних залоз.

10.Дослідження рефлекторно-рухової системи; дослідження різних видів чутливості; дослідження координації рухів, визначення менінгіальних симптомів.

11.Забір харкотиння для бактеріологічного обстеження.

12.Клінічна інтерпретація загального аналізу крові, загального аналізу сечі, визначення глюкози крові та сечі.

13.Проведення антропометричних вимірів дітей та дорослих.

Аналіз діяльності Волоської амбулаторії

за 2018 рок

Кількість населення, що обслуговує, 1594, з них дітей 238, дорослих 1356, кількість жінок 793, з них фертильного віку 312.

На території обслуговування розташовані середня школа , дитячий садок, клуб, пошта, 4 прод. магазина. Амбулаторія обслуговує населення с. Волоське, с. Ракшівка, с. Майорка, с. Червоний Садок.

Амбулаторія розташована в окремому пристосованому приміщенні. В амбулаторії є наступні кабінети: сімейного лікаря, дитячий, акушерський, стоматологічний, маніпуляційний, щеплювальний, фізіотерапевтичний/денний стаціонар на 2 ліжка.

Амбулаторія повністю укомплектована штатами: завідуючий амбулаторії, сімейний лікар ЗПСМ, стоматолог, дві медичні сестри ЗПСМ, молодша медична сестра, водій.

За останні роки значно покращилась матеріальна база амбулаторії. Придбана стоматологічна установа, індикатор внутриочного тиску портативний.

Амбулаторія працює з 8.00 до 19.00, в суботу з 8.00 до 13.00, неділя вихідний.

За день в амбулаторії обслуговується від 20 до 40 чоловік ( прийом сімейного лікаря, стоматолога, здорових дітей та процедури). Кількість викликів залежить від сезону від 2-3 до 6-8 на добу.

Прийнято лікарем за 2018р всього 7561 із них дітей –2 156. З загального числа відвідувань звернулося в амбулаторію з приводу захворювань дорослих - 1854, дітей – 923. Відвідувань стоматолога – 155, з них дітей – 12. Число відвідувань вдома - 612, в т.ч. з приводу захворювань дітей 0-17р. – 205. Профілактичні та патронажні – 70. За 2018р. народилося 13 дітей. Загальна смертність – 20. В структурі смертності переважно серцево-судинні захворювання та онкологічна патологія.

За 2018 р. виявлено вперше 2 хворих з цукровим діабетом з них 2 при профогляді, з ГБ вперше 50 з них 28 при профогляді, ІХС – 32 вперше, при профогляді – 9. Всі хворі отримували профілактичне лікування амбулаторно, проліковані стаціонарно в КО ШМД, ДЦРЛ.

 Для покращення якості наданої допомоги в амбулаторії необхідно: - Підвищити настороженість по відношенню онкологічних захворювань, добитися виявляємості при проф.оглядах на ранніх стадіях візуальних форм до 96% від кількості виявлених. - Посилити профілактичну роботу в диспансерній групі хворих з метою розширення кількості осіб, які регулярно отримують проти рецидивне лікування і недопустити смертність в працездатному віці від ІХС та ЦВП.

– Виділити групу часто хворіючих і регулярно оздоровлювати їх в денному стаціонарі, реабілітаційних відділеннях з метою зменшення виходу на інвалідність.

- Забезпечити госпіталізацію хворих в стадії декомпенсації.

– Посилити профілактичну роботу на дільниці з метою повного обстеження населення на туберкульоз. – Підвищену увагу приділяти виявленню патології при оглядах жінок, а також збільшити процент направлених на мамографію.

– Досягнути 100% ультразвукового обстеження вагітних до 28 неділь та 100% огляду на ВІЛ. – З метою виявлення цукрового діабету всіх хворих, які звернулися за допомогою в м/а, обстежувати на цукор крові. – Посилити санітарно-освітню роботу по пропаганді донорства з метою збільшення кількості донорів на ділянці. – Проводити профілактичну роботу з відмовниками від щеплень.

В. о. завідуючого Волоської АЗПСМ ________________ Корзунова С. Д.

 

КОМПЛЕКСНИЙ ПЛАН РОБОТИ НА 2019 РІК

Волоської АЗПСМ

 

Назва заходів
Строк виконання
Виконавець 
Відмітка про виконання 
Підвести підсумки диспансеризації за минулий рік. Провести аналіз роботи за минулий рік. Скласти індивідуальний план роботи та індивідуальний план лікування і оздоровлення всіх диспансерних хворих на 2018 рік
Січень
Сімейний лікар,
Завідувач АЗПСМ

Переглянути та оновити паспорт дільниці на 2018 рік
Січень-лютий
Сімейний лікар, мед.сестра ЗП-СМ

Провести ревізію дільниці. Оновити посімейні списки населення дільниці, обрати осіб для першочергового огляду
Січень-березень
Сімейний лікар, мед.сестра ЗП-СМ

Провести аналіз захворюваності з тимчасовою втратою працездатності за 2017 рік
Раз на квартал
Завідувач АЗПСМ

Забезпечити динамічний нагляд за диспансерними хворими, повне їх обстеження та оздоровлення згідно з індивідуальним планом
Протягом року
Сімейний лікар

Провести комплексний медогляд афганців, ліквідаторів наслідків ЧАЕС, евакуйованих із зони ЧАЕС (30­кілометрова зона), які проживають і проживали в зоні ЧАЕС (переселенці), інвалідів Великої Вітчизняної війни, учасників Великої Вітчизняної війни, вдів, загиблих та інших. Забезпечити виконання лікувально­оздоровчих заходів
Квітень - травень
Сімейний лікар

Проводити аналіз захворюваності з тимчасовою втратою працездатності на дільниці
Щоквартально
Завідувач АЗПСМ

Проводити аналіз захворюваності онкохворих на дільниці. Аналізувати занедбані випадки, їхні причини
1 півріччя
Завідувач АЗПСМ
Сімейний лікар

Досягти 100% охоплення вакцинацією та ревакцинацією при масовій імунізації та проводити профілактичні щеплення згідно із планом
Протягом року
Сімейний лікар

Проводити санітарно-­просвітню роботу (бесіди, лекції тощо) на медичну тематику на дільниці, та пропоганда здорового способу життя, планування сім’ї.
Протягом року
Сімейний лікар
Медична сестра ЗП-СМ

Протягом року розширити контингент диспансерних хворих за рахунок взяття на диспансерний облік хворих із пограничними гіпертензіями, з порушенням обміну речовин, із чинниками ризику захворювання на ішемічну хворобу серця, хронічного бронхіту, гастриту
Протягом року
Сімейний лікар

Досягти 90% охоплення онкооглядами жінок на дільниці
Протягом року
Сімейний лікар

Постійно підвищувати свій професійний рівень шляхом вивчення періодичної літератури, монографій із актуальних тем
Протягом року
Завідувач АЗПСМ
Сімейний лікар
Медична сестра ЗП-СМ

Підвищування кваліфікації шляхом самопідготовки, на курсах вдосконалення, вивчення передового досвіду, участь в конференціях і семінарах
На протязі року
Завідувач АЗПСМ
Сімейний лікар
Медична сестра ЗП-СМ

Ширше впроваджувати при лікуванні сучасні методики і рекомендації
Протягом року
Сімейний лікар

Направляти хворих до спеціальних лікувально­діагностичних закладів, диспансерів, санаторно­курортних закладів
Протягом року
Сімейний лікар

Проводити аналіз роботи на дільниці
Щомісяця, щокварталу, щороку
Сімейний лікар,
Завідувач АЗПСМ

Надання кваліфіковану планову і невідкладну медичну допомогу в амбулаторії і вдома (згідно локальних протоколів)
На протязі року
Весь медичний персонал

Вести спостереження за хворими під час денного стаціонарного лікування
На протязі року
Сімейний лікар
Медична сестра ЗП-СМ

Забезпечити належний рівень профілактики, діагностики, лікування і реабілітації хворих;
На протязі року
Сімейний лікар
Медична сестра ЗП-СМ

Проводити диспансеризацію організованого та неорганізованого населення, згідно наказу МОЗ України № 728 від 27.08.2010 року «Про диспансеризацію населення».
На протязі року
Сімейний лікар
Медична сестра ЗП-СМ

Займатись експертизою працездатності хворих
На протязі року
Завідувач АЗПСМ

Консультування населення з медико-соціальних питань та планування сім’ї
На протязі року
Сімейний лікар
Завідувач АЗПСМ

Керувати лікарями, середнім та молодшим персоналом амбулаторії
На протязі року
Завідувач АЗПСМ

Вести звітно-облікову документації, згідно наказу МОЗ України № 378 від 10.07.2007 року «Про затвердження форм звітності з питань охорони здоров’я та інструкцій, щодо їхнього заповнення».


На протязі року
Сімейний лікар
Завідувач АЗПСМ

Проведення допологового і післяпологового патронажу вагітних, родильниць, патронажу дітей, введення школи батьків
На протязі року
Сімейний лікар
Медична сестра ЗП-СМ

Проведення профілактичних щеплювань, згідно наказу МОЗ України № 551 від 11.08.2014 року «Про удосконалення проведення профілактичних щеплювань в Україні»
На протязі року
Сімейний лікар
Медична сестра ЗП-СМ

Своєчасне виявлення туберкульозу, злоякісних новоутворень, шкірно-венеричних захворювань
На протязі року
Сімейний лікар
Медична сестра ЗП-СМ

Участь у проведенні протиепідемічних заходів
На протязі року
Сімейний лікар
Медична сестра ЗП-СМ

Контроль за виконанням хворими лікувальних і оздоровчих заходів
На протязі року
Сімейний лікар
Медична сестра ЗП-СМ

Проводити аналіз якості профілактичних оглядів населення (згідно індикатором якості) та ведення первинної документації , згідно наказу МОЗ України № 110 від 14.02.2012 року «Про затвердження форм первинної облікової документації та інструкцій щодо їх заповнення, що використовуються у закладах охорони здоров’я незалежно від форми власності та підпорядкування»
На протязі року
Завідувач АЗПСМ
Сімейний лікар ЗП-СМ

Амбулаторний прийом хворих по зверненню, керуючись наказ МОЗ України № 646 від 05.10.2011 року «Механізм та обсяг надання медичної допомоги лікарем ЗП-СЛ і механізм скерування пацієнта лікарем ЗП-СЛ для отримання спеціалізованої медичної допомоги при різних клінічних станах та захворюваннях»
На протязі року
Завідувач АЗПСМ
Сімейний лікар
Медична сестра ЗП-СМ

Постановка на облік та ведення вагітних в умовах первинної ланки , згідно наказу МОЗ України № 417 від 15.07.2011 року «Методичні рекомендації, щодо організації надання амбулаторної акушерсько-гінекологічної допомоги»
На протязі року
Завідувач АЗПСМ
Сімейний лікар ЗП-СМ
Медична сестра ЗП-СМ

Провести профілактичний огляд УВВВ, інваліди ВВВ, учасників АТО.
На протязі року
Сімейний лікар
Медична сестра ЗП-СМ

Випускати та розповсюджувати санбюлетні
На протязі року
Сімейний лікар

Проведення санітарно-просвітньої роботи серед населення: виступати с лекціями, бесідами, презентаціями, проведення дискусій, роботи в групах, в таких організаціях, як школа, дитячий садочок, селищна рада с. Волоське та інші.
На протязі року
Сімейний лікар
Медична сестра ЗП-СМ

Співпраця з вузькими спеціалістами КЗ «ЦПМСД»НСР ДР ДО» ( акушер-гінеколог; лікар рентгенолог; лікар стоматолог; лікар хірург; лабораторія) з метою своєчасного виявлення захворювань та його лікування
На протязі року
Завідувач АЗПСМ
Сімейний лікар
Медична сестра ЗП-СМ

Співпраця з жіночою консультацією КЗ «ДЦРЛ» ДОР»: спостереження за вагітними жінками, які повинні спостерігатися на вторинному рівні.
На протязі року
Завідувач АЗПСМ
Сімейний лікар
Медична сестра ЗП-СМ

Організація патронажного спостереження за дітьми першого року життя до трьох років згідно наказу МОЗ України № 149 від 20.03.2008 року «Про затвердження клінічного протоколу медичного догляду за дитиною віком до 3 років»
На протязі року
Завідувач АЗПСМ
Сімейний лікар
Медична сестра ЗП-СМ

Постійно оцінювати та класифікувати захворювання дитини віком від 2 років до 5 років, згідно наказу МОЗ України № 581 від 15.07.2010 року «Про провадження стратегії інтегрованого ведення хвороб дитячого віку»
На протязі року
Завідувач АЗПСМ
Сімейний лікар
Медична сестра ЗП-СМ

Експертизи тимчасової та стійкої втрати працездатності, видача, провадження листків непрацездатності, підготовка хворих, які направлятимуться на МСЕК з ознаками стійкої втрати працездатності.(Згідно наказу МОЗ України № 445 від 13.11.2001 року «Про затвердження інструкції про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян»
На протязі року
Завідувач АЗПСМ
Сімейний лікар

Відбір на санітарно-курортне лікування, згідно наказу МОЗ України № 565 від 27.08.2013 року «Про організацію санітарно-курортного забезпечення в Управлінні державної охорони України»
На протязі року
Заступник головного лікаря Центра;
Завідувач АЗПСМ;
Сімейний лікар ЗП-СМ

Співпраця із Відокремленим структурним підрозділом «Дніпропетровський міський відділ лабораторних досліджень» з питань імунопрофілактики серед усіх вікових груп, зниження інфекційної захворюваності.
На протязі року
Завідувач АЗПСМ
Сімейний лікар
Медична сестра ЗП-СМ

 Завідувач Волоської АЗПСМ 

Участь у програмі «Доступні ліки»

*По програмі «Доступні ліки» у Волоській АЗПСМ за 2018 рік виписано 982 рецепти.

*По програмі 1303 у Волоській АЗПСМ за 2018 рік виписано 3 рецепти.

ПРАВИЛА

перебування пацієнтів в Волоській АЗПСМ

1.Пацієнт, що зайшов до амбулаторії, зобов’язаний зняти верхній одяг і повісити його на вішак, в осінньо-зимовий період в режимних кабінетах додатково одягнути бахали.

2.Пацієнт, який знаходиться в амбулаторії, повинен відноситися з повагою до персоналу і до інших пацієнтів, не дозволяти собі проявів грубощі та безтактності. Його поведінка не повинна порушувати атмосферу поваги і доброзичливості.

3.При записі до всіх лікарів амбулаторії пацієнт повинен підійти в реєстратуру. Якщо пацієнт прийшов в амбулаторію вперше, реєстратор Волоської АЗПСМ заповнює амбулаторну карту, в якій будуть відображені загальні дані. На прохання реєстратора, пацієнт повинен пред’явити паспорт, амбулаторну карту, консультативні висновки фахівців'ІІ-го та ІІІ-го рівнів. Після чого, пацієнт може зачекати на початок прийому в зоні очікування, в холі амбулаторії.

 

4.При зверненні пацієнта до Волоської АЗПСМ працівники реєстратури забезпечують доставку амбулаторної карти до лікаря і відповідають за збереження амбулаторних карт пацієнтів.

5.Час початку проходження діагностичного обстеження, а також початок прийому лікаря може відбуватися з невеликим очікуванням (це обумовлено тим, що у всіх пацієнтів різні проблеми та патології, тривалість консультації пацієнта може перебільшувати передбачуваний відрізок часу і початок наступної консультації або обстеження може затриматись).

6.Всі данні діагностичного обстеження, додаткових методів обстеження, а також діагноз і рекомендації лікаря занотовуються в Медичну карту амбулаторного хворого (ф.№025/о). Медична карта амбулаторного хворого є обліковою формою амбулаторії і зберігається на протязі всього спостереження і лікування, а потім (в архіві амбулаторії) на протязі 10 років. Пацієнтам амбулаторна карта видається на вимогу, під підпис з поважних причин. Всі данні обстежень і консультативні висновки пацієнти отримують у вигляді медичної виписки завіреною печаткою амбулаторії.

7.Необхідною умовою для отримання позитивного ефекту від призначеного лікування є чітке виконання пацієнтом всіх приписів і рекомендацій лікаря, забезпечення необхідного рівня гігієни і правила прийому медикаментів.

На території Волоської АЗПСМ заборонено

1.Проявляти будь-яку форму агресії в приміщеннях амбулаторії а на прилеглих територіях.

2.Займатись тютюнопалінням, вживанням спиртних напоїв, наркотиків або інших психотропних засобів.

3.Мати при собі холодну або вогнепальну зброю, демонструвати її персоналу або оточуючим.

4.Намагатись винести за межі будь-яке майно, розхідні матеріали, медикаменти, які належать амбулаторії.

5.Поводити себе шумно, нестандартно, створювати проблему для інших пацієнтів.

6.Займатись будь-яким видом торгівлі або обміну.

7.Приводити або приносити в клініку тварин, птахів.

ПРАВА ТА ОБОВЯЗКИ ПАЦІЄНТІВ

В комунальному некомерційному підприємстві « Центр первинної медичної допомоги» Новоолександрівської сільської ради» дніпровського району Дніпропетровської області

Згідно із Конституцією України. Законом « Основи законодавства України про охорону здоров’я та Цивільним кодексом України пацієнти мають такі права:

ПРАВА ПАЦІЄНТІВ:

Право на медичні профілактичні заходи;

Право на доступність у галузі охорони здоров’я;

Право на згоду на медичне втручання та право на відмову від медичного втручання ;

Право на свободу вибору в галузі охорони здоров’я, а саме:

Право на вільний вибір лікаря;

Право на вибір методів лікування відповідно до рекомендації лікаря

Право на вибір закладу охорони здоров’я

Право на заміну лікаря

Право на лікування за кордоном у разі неможливості надання такої допомоги у закладах охорони здоров’я України;

Право на медичну таємницю;

Право на якісну медичну допомогу;

Право на безпечну медичну допомогу;

Право на інновації, а саме :

Право на медико –біологічний експеримент;

Право на репродуктивні технології;

Право на донорство;

Право на терапевтичне клонування;

Право на корекцію (зміну) статі;

Право на попередження за можливістю страждань і болю;

Право на індивідуальний підхід до лікування;

Право на оскарження неправомірних рішень і дій працівників, закладів та органів охорони здоров’я;

Право на відшкодування шкоди , заподіяної здоров’ю;

Право людини на життя та на повагу до гідності при наданні медичної допомоги;

Право на захист від будь яких незаконних форм дискримінації , пов’язаних зі станом здоров’я. 

 _______________________________________________________________________________________________

Згідно з Законом України « Основи законодавства України про охорону здоров’я» пацієнти мають такі обов’язки:

ОБОВ’ЯЗКИ ПАЦІЄНТІВ:

Піклуватися про своє здоров’я та дітей , не шкодити здоров’ю інших громадян;

Проходити профілактичні медичні огляди і робити щеплення;

Надавати невідкладну допомогу іншим громадянам. Які знаходяться в небезпечному для життя і здоров’я стані;

Виконувати медичні приписи та правила внутрішнього трудового розпорядку закладу охорони здоров’я;

У невідкладних випадках , коли існує реальна загроза життю. Отримувати медичну допомогу без своєї згоди чи згоди законного представника.

ГРАФІК

ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ КЕРІВНИКІВ

КНП «ЦПМД НСР» ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ

Вівторок

10 00– 14 00

Сотник 

Сергій Юрійович

В. о. директора

КНП «ЦПМД НСР»

Дніпровського району

Четвер

14 00 -16 00


Вівторок

1400– 16 00

Івженко

Андрій Федорович

Заступник директора 

 

з медичного обслуговування населення

Четвер

1000– 1400

Графік

прийому голови ЦЛКК

КНП «Центр первинної медичної допомоги

Новоолександрівської сільської ради»

П.І.Б

Посада

 

Прийом

Івженко

Андрій Федорович

Заступник директора

з медичного

обслуговування населення

Вівторок

1300– 16 00

Четвер

1300– 1600

 Прийом проводиться на базі КНП «ЦПМД» НСР, у приміщенні, за адресою, с. Новоолександрівка, вул. Центральна, 46.

Графік особистого прийому громадян в департаменті охорони здоров’я Дніпропетровської обласної державної адміністрації

 

Прізвище, імя, по батькові

Посада

Дні прийому щомісяця

Будяк

Наталія Юріївна

Директор департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації

1 понеділок

2 середа

з 11:00 до 13:00

та з 14:00 до 16: 00

Квітницька

Тетяна Петрівна

Заступник директора – начальник управління

2,4 понеділок

з 11:00 до 13:00

та з 14:00 до 16: 00

Григорук

Олексій Петрович

Заступник директора – начальник управління

3,5 понеділок

з 11:00 до 13:00

та з 14:00 до 16: 00

Кулик

Вікторія Вікторівна

Заступник директора департаменту

1 середа

4 вівторок

з 11:00 до 13:00

та з 14:00 до 16: 00

Демура

Олена Валеріївна

Головний спеціаліст

1 вівторок

з 11:00 до 13:00

та з 14:00 до 16: 00

Каїра

Катерина Володимирівна

Головний спеціаліст

2 вівторок

з 11:00 до 13:00

та з 14:00 до 16: 00

Покрова

Ірина Юріївна

Головний спеціаліст

3 вівторок

з 11:00 до 13:00

та з 14:00 до 16: 00

Головний спеціаліст відділу спеціаліст відділу лікувально-профілактичної допомоги дітям і матерям

5 вівторок

з 11:00 до 13:00

та з 14:00 до 16: 00

Рибка

Олена Юріївна

Головний спеціаліст

3 середа

з 11:00 до 13:00

та з 14:00 до 16: 00

Черняк

Юлія Сергіївна

Начальник відділу ЛПД дорослому населенню

4 середа

з 11:00 до 13:00

та з 14:00 до 16: 00

Головний спеціаліст відділу Лікувально – профілактичної допомоги дорослому населенню

5 середа

Головний спеціаліст відділу Лікувально – профілактичної допомоги дорослому населенню

Шмалько

Наталія Олександрівна

Начальник відділу ЛПД дітям і матерям

1 четвер

з 11:00 до 13:00

та з 14:00 до 16: 00

Бойко

Тетяна Анатоліївна

Головний спеціаліст

2 четвер

з 11:00 до 13:00

та з 14:00 до 16: 00

Календа

Марина Євгенівна

Головний спеціаліст

3 четвер

з 11:00 до 13:00

та з 14:00 до 16: 00

Баканова

Ксенія Анатоліївна

Головний спеціаліст

4 четвер

з 11:00 до 13:00

та з 14:00 до 16: 00

Відділ стратегічного розвитку та моніторингу якості медичної допомоги

5 четвер

з 11:00 до 13:00

та з 14:00 до 16: 00

Стороженко

Роман Юрійович

В. о. начальника відділу стратегічного розвитку та моніцторингу якості медичної допомоги

1 п’ятниця

з 11:00 до 13:00

та з 14:00 до 16: 00

Кулик

Наталія Олександрівна

Головний спеціаліст

2 п’ятниця

з 11:00 до 13:00

та з 14:00 до 16: 00

Вороновська

Вікторія Вікторівна

Головний спеціаліст

3 п’ятниця

з 11:00 до 13:00

та з 14:00 до 16: 00

Головний спеціаліст відділу лікувально профілактичної допомоги дітям і матерям

4 п’ятниця

з 11:00 до 13:00

та з 14:00 до 16: 00

Головний спеціаліст відділу лікувально профілактичної допомоги дітям і матерям

5 п’ятницям

з 11:00 до 13:00

та з 14:00 до 16: 00

 

Заступник директора департаменту Т. П. Квітницька


 ДНІПРОВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

52005 смт Слобожанське, вул. Теплична, 5

тел. (0562) 27 70 05; факс.(056) 753 75 48

Інформація 

про керівника та керівний склад суб’єктів владних повноважень Дніпровської райдержадміністрації Дніпропетровської області

Прізвище, імя та по батькові

Посада

Службові номери засобів зв’язку

Адреса електронної пошти

(e-mail)

Дні прийому громадян

СУСЛОВИЧ

Сергій Володимирович

Голова райдержадміністрації

(0562)

27 70 05

info@dprda.dp.ua

Понеділок

9:00 – 18: 00

СТОРОЖЕНКО

Ігор Віталійович

Перший заступник голови райдержадміністрації

(0562)

27 70 05

info@dprda.dp.ua

Понеділок – п’ятницям

9:00 – 18: 00

ЧИВІТ

Тетяна Василівна

Заступник голови райдержадміністрації

(056)

753 92 95

info@dprda.dp.ua

Вівторок

9:00 – 18:00

САРАБ’ЄВА

Тетяна Георгіївна

Керівник апарату райдержадміністрації

(0562)

27 30 44

info@dprda.dp.ua

Четвер

9:00 – 18:00

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux