ОГОЛОШУЄМО
про наявність вакантної посади головного спеціаліста-архітектора відділу з питань земельних відносин, архітектурно-будівної діяльності та кадастру апарату Виконавчого комітету Новоолександрівської сільської ради, VІІ категорія
ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ-АРХІТЕКТОР ВІДДІЛУ З ПИТАНЬ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН,
АРХІТЕКТУРНО-БУДІВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА КАДАСТРУ
Найменування і місцезнаходження державного органу |
Новоолександрівська сільська рада Дніпровського району Дніпропетровської області 52070, Дніпропетровська область, Дніпровський район, с. Новоолександрівка, вул. Сурська, буд. 74 |
Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення в період дії воєнного стану |
Головний спеціаліст-архітектор відділу з питань земельних відносин, архітектурно-будівної діяльності та кадастру апарату Виконавчого комітету Новоолександрівської сільської ради, VІІ категорія |
Посадові обов'язки |
Головний спеціаліст – архітектор забезпечує: 1. Ефективне виконання покладених на відділ завдань під керівництвом начальника відділу, щодо реалізації державної політики у сфері містобудування та архітектури, яка віднесена до компетенції органів місцевого самоврядування; 2. Розгляд і внесення до відповідних органів виконавчої влади пропозицій до планів і програм будівництва та реконструкції об'єктів на відповідній території; 3. Визначення у встановленому законодавством порядку відповідно до рішень ради території, вибір, вилучення (викуп) і надання землі для містобудівних потреб, визначених містобудівною документацією; 4. Підготовку і подання на затвердження ради відповідних місцевих містобудівних програм, генеральних планів забудови населених пунктів, іншої містобудівної документації; 5. Встановлення на відповідній території режиму використання та забудови земель, на яких передбачена перспективна містобудівна діяльність; 6. Координацію на відповідній території діяльності суб'єктів містобудування щодо комплексної забудови населених пунктів; 7. Надання відповідно до закону містобудівних умов і обмежень забудови земельних ділянок; 8. Проведення громадського обговорення містобудівної документації; 9. Визначення послідовності розроблення та площі територій сіл, для яких розробляються плани зонування та детальні плани; 10. Підготовку та надання пропозицій до проекту місцевого бюджету на наступний рік або про внесення змін до бюджету на поточний рік щодо потреби у розробленні містобудівної документації; 11. Опрацювання матеріалів для підготовки проектів рішень сільської ради щодо розроблення генеральних планів сіл та внесення змін до них, плану зонування територій, детального плану територій; 12. Надання будівельних паспортів забудови земельної ділянки; 13. Оформлення паспортів прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності; 14. Аналіз повноти інформації про наявність на території сіл земель, не наданих у користування, що можуть бути використані під забудову, про наявність обмежень і обтяжень земельних ділянок, містобудівні умови та обмеження в містобудівному кадастрі; До моменту внесення відповідної інформації до містобудівного кадастру надає за запитами фізичних та юридичних осіб письмову інформацію про наявність земельних ділянок, що можуть бути використані під забудову; 15. Опрацювання, систематизацію, аналіз і контроль щодо задоволення запитів на інформацію, надає консультації під час оформлення запитів, забезпечує доступ запитувачів до інформації за дорученням керівництва; 16. Оприлюднення розроблення проектів містобудівної документації і доступ громадськості до зазначеної інформації; 17. Реєстрацію, розгляд та узагальнення пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації; 18. Скликання нарад для узгодження спірних питань між громадськістю і замовниками містобудівної документації; 19. Оприлюднення результатів розгляду пропозицій громадськості до проектів містобудівної документації; 20. Підготовку висновків щодо погодження проекту відведення земельної ділянки, матеріалів інвентаризації земельної ділянки для надання їх у користування на правах оренди, постійного користування, приватної власності; 21. Надання пропозиції щодо ефективного використання згідно з генеральним планом сіл резервних територій в умовах втілення економічних реформ у країні; 22. Прийняття участі у розгляді та підготовці пропозицій щодо розміщення пам’ятників та монументів, виробів монументально-декоративного мистецтва, пам’ятних знаків, малих архітектурних форм; 23. Надання пропозиції до річного плану закупівель виконавчого комітету; 24. Підготовку технічної документації конкурсних торгів, ініціатором яких виступає відділ; 25. Проведення моніторингу регуляторних актів; 26. Здійснення прийому громадян з питань, що стосуються його компетенції; 27. Бере участь у розгляді проектів реставрації пам’ятників архітектури, проектів охоронних зон; 28. У встановленому порядку своєчасний розгляд заяв, звернень і скарг громадян, інших суб’єктів містобудування з питань, що належать до компетенції відділу, та вжиття відповідних заходів; 29. Організацію розробки та подання на затвердження Виконавчим комітетом локальних схем розміщення об'єктів благоустрою, у тому числі малих архітектурних форм, для здійснення підприємницької діяльності; розглядає відповідні пропозиції юридичних і фізичних осіб; 30. Погодження проектів розміщення та архітектурних рішень об'єктів благоустрою, монументального і монументально-декоративного мистецтва, зовнішньої реклами у межах своєї компетенції; 31. Ведення журналу реєстрації будівельних паспортів забудови земельних ділянок; 32. Внесення відомостей та формування витягів з Реєстру будівельної діяльності щодо інформації про присвоєння адрес Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва; 33. Створює архів містобудівної документації на паперових та електронних носіях; 34. Виконання доручень керівництва відповідно до покладених завдань згідно посадової інструкції. |
Умови оплати праці |
- посадовий оклад – 7500 грн - надбавка за ранг посадової особи органів місцевого самоврядування; - надбавка за вислугу років; - інші виплати, премії - у разі встановлення |
Інформація про строковість призначення на посаду |
На період воєнного стану. Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади посадових осіб місцевого самоврядування, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану. |
Перелік документів, які необхідно надати для участі у доборі на посаду посадових осіб місцевого самоврядування в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання |
Особа, яка бажає взяти участь у доборі, подає документи: 1. заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками; 2. дві фотокартки розміром 4 х 6 см; 3. копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня; 4. копію документа, який посвідчує особу; 5. копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних); Документи приймаються до 17:00 до Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області. |
Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону, особи яка надає додаткову інформацію |
Тарасова Ольга Миколаївна (067) 632 14 81 |
Кваліфікаційні вимоги |
|
Освіта |
повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста |
Досвід роботи |
Стаж роботи не менше 2 років |
Володіння державною мовою |
вільне володіння |
Інші вимоги до професійної компетентності |
|
Комунікація та взаємодія, ефективність координації з іншими, орієнтація на професійний розвиток, самоорганізація та самостійність в роботі, відповідальність, доброчесність |